FAQ

Her finner noen gode grunner til å velge oss til å lage din nye hjemmeside. Ikke nøl med å kontakte oss hvis du lurer på noe.

Kort leveringstid
Normalt bruker vi mellom 2 og 4 uker fra du bestiller til den er klar for publisering. Hvis det haster, tilbyr vi ekspress levering og kan ha siden klar i løpet av noen dager.
Lav pris
Grunnen til at vi kan ha gode priser er fordi jeg som er står bak iNca Media, jobber og driver firmaet fra utlandet. Jeg bor i Costa Rica og jeg jobber selvstendig. Jeg har ingen kostnader til ansatte og driftsutgiftene her i mellom-amerika er langt lavere enn i Norge. Du kan lese mer om meg her
Høy kvalitet
Å lage nettsider er noe vi virkelig elsker å jobbe med og vi har holdt på med dette i mange år. Vi har et genuint ønske om at du skal lykkes på nett, og vi legger mye arbeid i både det visuelle men også alt det tekniske bak en side. Alt det som ikke synes men som må være der for at du skal bli synlig på googel. Vi følger kontinuerlig med på Googel for å se hvor bra din nye nettside gjør det. Vi legger litt sport i det å komme høyest mulig på googel's søkelister.
Gratis support
Som kunde får du ubegrenset fri support. Trenger du hjelp med små endringer eller er det noe du lurer på? Ta kontakt.
Gratis rådgivning
Vi tilbyr gratis rådgivning for effektiv markedsføring på nett. Med Flere års erfaring som både bruker og leverandør av ulike markedsmetoder, kan vi gi deg gode råd og tips.
Gratis Google+ og Facebook oppsett
Vi oppretter/oppdaterer din bedriftside på Facebook og Google+ med samme profil (bilder+design) som fra din nye hjemmeside. Helt gratis.
Ingen bindingstid
Vi har ingen bindingstid. Når du først har kjøpt en nettside hos oss, er den din for evig. Så lenge vi har tilgang til din hjemmeside, oppdatere vi sikkerheten og den tekniske delen av din hjemmeside. Dette er gratis og er en del av vår service. I gjennomsnitt oppdaterer vi en side ca 15 ganger i året.

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål. Ikke nøl med å kontakte oss hvis du ikke finner svaret på ditt spørsmål.

Hvordan bestiller jeg ?
Send oss i første omgang en kort mail med litt info om hva slags nettside du ønsker og når den bør være ferdig. Hvis du allerede har vært i kontakt med oss, kan du fortsette med å fylle ut det som passer i denne behovsanalysen. Svar med korte svar. Det du ikke kan svare på, hopper du over. Denne behovsanalysen hjelper oss til å forstå hvordan vi best mulig kan lage din nye hjemmeside. Hvordan vi skal designe den, hvilke funksjoner som bør være med, hvem dine kunder er og hvordan nettsiden skal få dine besøkende til å utføre ønsket handling (kontakte, kjøpe, bestille, booke etc.) Du finner skjemaet her
Kan man booke møte på Skype?
Ja! Klikk her for å booke tid.

Book et møte på Skype

Hva er Skype? Med Skype kan hele verden kommunisere. Ring, send melding og del hva som helst, gratis. Kom igang med skype her www.skype.com/no/

Møtetidspunkt alternativ 1

Velg en dato som passer deg.

Velg tidspunkt - Norsk tid.

Møtetidspunkt alternativ 2
DIN KONTAKT INFO

Har du et skype brukernavn kan du legge det til her. Vårt brukernavn er marco.antonio.no Legg oss gjerne til din kontaktliste på skype.

Please wait...
Hvilke typer betaling aksepterer dere?
Vi aksepterer betaling via PayPal, som aksepterer de fleste store kredittkort.
Må jeg signere en kontrakt?
Nei, vi har ingen bindingstid og eller kontrakter.
Når betaler jeg?
Du betaler kun når siden din er ferdig og du er fornøyd og har godkjennt designet. Siden blir publisert når betaling er registert.
Er det noen angrefrist?
Ettersom du ikke betaler noe som helst før etter at du er fornøyd og godkjenner din nye nettside, kan du angre på bestillingen helt frem til den er klar for levering. Du kan med andre ord, trygt bestille din nye hjemmeside hos oss og være sikker på at du vil bli fornøyd.
Får jeg en faktura?
Selvfølgelig. Alle fakturaer blir sendt på mail via Paypal og er tilgjengelig og utskrivbare.
Hvordan kan dere være så billig?
Grunnen til de lave prisene er fordi jeg som er står bak iNca Media, jobber og driver firmaet fra utlandet. Jeg er fortiden i mellom-amerika og jeg jobber selvstendig. Jeg har ingen kostnader til ansatte og driftsutgiftene her i mellom-amerika er langt lavere enn i Norge. Du kan lese mer om meg her

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål. Ikke nøl med å kontakte oss hvis du ikke finner svaret på ditt spørsmål.

Mistet brukernavn eller passord?
Send oss en mail med din kontakt info, så sender vi deg en link hvor du endrer passordet ditt.
Hvor lang tid tar det å lage en nettside?
Normalt bruker vi mellom 2 og 4 uker fra du bestiller til den er klar for publisering. Hvis det haster, tilbyr vi ekspress levering og kan ha siden klar i løpet av noen dager.
Hva med sikkerhet?
Vi registerer daglig uautoriserte forsøk på å ta seg inn på våre kunders nettsider. Før en nettside blir overlevert, sørger vi for at siden er godt beskyttet. I snitt utføres ca 15 sikkerhets og generelle oppdateringer i løpet av et år. Har du behov for ekstra sikkerhet, ordner vi dette.
Tar dere backup av nettsiden?
Ja vi tar alltid en backup av nettsiden når den blir overlevert. Hvis du ønsker, kan vi legge inn automatiske backup av din nettside, daglig, ukentlige, månedlige etc. Du velger selv.
Er det noen begrensninger på antall sider en nettside kan ha?
Nei! du kan ha så mange sider du ønsker.
Hvem er juridisk eier av nettsiden og innhold?
Etter at produktet (nettsiden) er betalt og publisert, er kjøper eier av innhold og tekst. Alt av innholdet kan benyttes av kjøper til eget bruk. NB! Kjøper kan ikke videreselge bilder, spesial funksjoner og design. Innholdet som benyttes i hjemmesider, blir solgt med lisens for en bruker (kjøper).
Hvor blir nettsiden lagret?
Nettsiden blir lagret hos din webhotel leverandør. Vi bruker selv one.com og er godt fornøyd med både pris, tilgjengelighet, hastighet og service.
Kan man kjøpe domene (nettadressen) hos dere?
Nei, det gjør du hos din webhotel leverandør. Vi bruker selv one.com og er godt fornøyd med både pris, tilgjengelighet, hastighet og service.